A Huawei által tavaly önálló márkaként a piacra bevezetett Honor jó teljesítményt nyújtott: húszmillió darab Honor készüléket astak el, ebből a Honor 3C sorozat a nyolcmilliót, a Honor 3X sorozat a négymilliót és a Honor 6 a hárommilliót is meghaladta. Az elmúlt év végére a Honor márka világszerte több mint hatvan országban és régióban volt jelen. A Honor termékek kimagasló adatkapcsolattal, kiváló minőséggel és erős akkumulátorral rendelkeznek. Shao Yang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának marketing alelnöke elmondta: „A kettős Huawei és Honor márkastratégia rendkívül sikeresnek bizonyult, szinergiát teremtett, amely a fogyasztói üzletág márkaismertségének és piaci részesedésének növekedését eredményezte. A Huawei megerősítette pozícióját a közép- és felsőkategóriás okostelefonok piacán, a Honor pedig egy magabiztos és népszerű márka lett a digitálisan képzett fogyasztók körében”.
És még ez is...
-
2012. június 23.
Az etikus cégeket keres a Telenor
-
2016. február 18.
Beőrülünk az akadozó streamingtől
-
2020. december 30.
Telenor: nagyot nőttek az ünnep forgalmi adatai
-
2012. szeptember 29.
Így kereshetsz pénz a YouTube-bal
-
2013. november 30.
A Telenor tévéműsorokkal hódítana