A Huawei Fogyasztói Üzletágának teljes árbevétele 30 százalékkal 12,2 milliárd dollárra nőtt 2014-ben a megelőző évhez képest. Az üzletág 7,8 százalékkal több, mintegy 138 millió készüléket szállított ki az adott időszakban, amelyből az okostelefonok állománya 75 millió darabot tett ki, 45 százalékkal meghaladva a 2013-as adatot. 2015-ben százmillió okostelefon kiszállítása a cél. „A közép- és felsőkategóriás termékekre összpontosító stratégiánk meghozta gyümölcsét, így 2014-ben jelentős eredményeket értünk el számos olyan területen, mint a kutatás-fejlesztés, a márkaismertség növelése, az értékesítési csatornák fejlesztése és a piaci részesedés növelése. Ezzel megerősítettük a Huawei harmadik helyét a globális okostelefon piacon. Mindeközben a márkánk globális jelenléte is növekedett, a Huawei első kínai márkaként felkerült az Interbrand Top 100-as „Legjobb Globális Márkák” listájára 2014 októberében” – nyilatkozta Richard Yu, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezérigazgatója.
És még ez is...
-
2013. december 16.
Öreges dolog a tablet
-
2013. július 26.
Egyesül két német mobilszolgáltató
-
2020. április 19.
A Magyar Telekomnál április 24-től online megvásárolható az új iPhone SE
-
2014. október 14.
iPhone 6 Magyarországon: a Telenor sem lóg ki a sorból
-
2019. november 24.
Állítólag nehezen bizonyítható a vezetés közbeni mobiltelefon-használat
-
2017. szeptember 15.
Csalódást keltettek az új Apple-termékek