Hosszabítja termékeinek életciklusát az SAP

Az SAP bejelentette, hogy immár 2040 végéig vállal kötelezettséget az SAP S/4HANA terméktámogatására.

Az SAP zászlóshajójának számító SAP S/HANÁ-t világszerte már több mint 13 800 ügyfél választotta, és több ezer bevezetés van éppen folyamatban. Magyarországon nagyságrendileg a top100 vállalat körében nyolcvan százalékos, míg a top200 esetében hatvan százalékos az SAP üzleti alkalmazásainak penetrációja. Az SAP további két évig, 2027-ig nyújt technikai támogatást az SAP Business Suite 7 alapvető alkalmazásaihoz kapcsolódóan, az ügyfelek igényeinek megfelelően. Nem lesz szerződésbeli változás, és semmilyen további díjat nem számítanak fel. A kivezető fázist követően az SAP az ügyfelek számára választási lehetőséget kínál arra vonatkozóan, hogyan kívánják folytatni az SAP Business Suite 7 alapvető alkalmazásaival 2028-tól kezdve.

„Mi az SAP-nál úgy gondoljuk, hogy az S/4HANA-ra történő átállás nem egy, a cégünk által kikényszerített technikai verzióváltás, hanem egy olyan üzleti transzformációs folyamat egyik lépése, amit a technológiai fejlődés tesz szükségszerűvé. Ezért döntöttünk úgy, hogy az ügyfeleink számára teljes szabadságot biztosítunk abban, hogy hogyan kívánják időzíteni ezeket a projekteket. Figyelembe vettük továbbá azt a felénk érkező jelzést is, mely szerint az SAP hatalmas globális ügyfélbázisára tekintettel valószínűleg nem minden ügyfél tudja 2025-ig végrehajtani az átállást. Bízunk abban, hogy ügyfeleink értékelik azt a rugalmasságot, amellyel reagálunk a piaci visszajelzésekre és közösen tervezhetjük meg az átállás lépéseit, jobban figyelembe véve a hazai piacon elérhető SAP tanácsadói erőforrások rendelkezésre állását” – kommentálta a bejelentést Varga Zsigmond, az SAP magyarországi üzletfejlesztési igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

GVH: újabb súlyos büntetés a Magyar Telekomnak

pén febr 21 , 2020
ShareTweetPinShareA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 670 millió forintra bírságolta a Magyar Telekomot, miután megállapította, hogy a cég megtévesztette a fogyasztókat 0 forintos vagy kedvezményes készülékárakat reklámozó kampányaival 2016 augusztusától 2017 áprilisáig. A GVH közleménye szerint a Magyar Telekom megtévesztően sugallta lakossági ügyfeleinek szóló, akkori reklámkampányaiban, hogy a mobiltelefon-készülékekért kizárólag a feltüntetett […]

És még ez is...