Az LG Electronics (LG) mobilkommunikációs divíziójának új vezetője megosztotta a vállalat mobilpiaci stratégiáját. Sose találnák ki maguktól, ezért megosztjuk: a vállalat a valós fogyasztói igényeknek kíván megfelelni az LG márka iránti bizalom erősítésével, az alapvető technológiai újításokra koncentrálva. A divízió elnöke, Hwang Jeong-hwan szerint a sikeres prémium készülékeken alapuló csúcskategóriás termékek fontos szerepet játszanak ennek megvalósításában. „Az okostelefonok vásárlóinak többsége manapság kiváló felhasználói élményre vágyik, amely intelligensen alkalmazkodik a felhasználói szokásokhoz, legyen szó akár munkáról, akár játékról” — mondta Hwang. A szakértő úgy látja, hogy az LG vásárlói a négy alapvető technológia terén — hang, akkumulátor, kamera és kijelző (angol rövidítéssel ABCD – audio, battery, camera, display) — azt várják el a cég telefonjaitól, hogy verhetetlenek legyenek.
És még ez is...
-
2013. október 28.
Furmányos asztali telefon a piacon
-
2012. november 11.
A Dob utcában csapott le a menórás démon
-
2020. július 3.
Előrendelhető a Cat S42 strapafon
-
2012. szeptember 14.
A halott ember visszanéz: interaktív sírkövek Britanniában
-
2012. október 14.
iPhone: térdre, imára!
-
2014. május 9.
Fotózásra kihegyezett okostelefont mutatott be a Samsung