Hátulról is nézhető kijelzőt mutatott be az LG

LG-monitorAz LG Electronics (LG) a kereskedelmi célú kijelzők Amszterdamban tartott négynapos szakkiállításán, az Integrated Systems Europe (ISE) 2016-on hátulról nézve is látható képet megjelenítő OLED képernyőt mutatott be. Az OLED kijelzők háttérvilágítás nélkül bocsátanak ki fényt, és sokkal pontosabb színvisszaadásra képesek, így rendkívül valósághű képet nyújtanak. Az OLED technológia további sajátossága, hogy a betekintési szögtől függetlenül képes a torzításmentes színmegjelenítésre.

A kiállításon az LG egy olyan kijelzőtípusra helyezte a legnagyobb hangsúlyt, amelyen a megjelenített képek, információk ― mivel rendkívül vékony, gyakorlatilag papírlap vastagságú eszközről van szó ― mindkét oldalról, azaz elölről és hátulról nézve is láthatók. A kiállításon nagy feltűnést keltettek a szokatlan formájú ― hullámos vagy hajlított ― kijelzők. Az OLED kijelzők hagyományos LCD paneleknél jóval vékonyabb kialakítása teszi lehetővé azt, hogy ezekből karcsú, ívelt termékek készüljenek.

Az LG bemutatta az „Ultra Stretch”, azaz ultraszéles kijelzőt is, amely eddig soha nem látott, 58:9-es képaránnyal készül. Ezeket a 2148 mm széles és 335 mm magas paneleket vízszintesen és függőlegesen is lehet használni: az LG számos felhasználási lehetőséget mutatott be a standján. Az „Ultra Stretch” kijelzők jól használhatók például a repülőtereken, cégek üdvözlőtáblájaként, vagy üzletek digitális hirdetőtáblájaként. A képernyő nagy mérete és nagy felbontása révén tisztán és pontosan képes megjeleníteni nagy mennyiségű információt, egyetlen kijelzőn.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A kkv-k okostelevízióval erősítenek

csü márc 3 , 2016
ShareTweetPinShareAz Invitel tapasztalatai szerint, a legfrissebb felmérések eredményeivel egybevágóan, a magyar kisvállalatok számára is egyre fontosabb kérdéssé válik az ügyfélszerzés és az ügyfélélmény fokozása. A potenciális megrendelők megcélzásához azonban maguknak a vállalkozásoknak is láthatóvá kell válniuk. Ehhez szinte elengedhetetlen az online jelenlét, egy egyszerűen létrehozható és fenntartható saját honlap, illetve […]
televízió

És még ez is...