Hattyúdal: csodás negyedévet zárt a UPC Magyarország

Az elmúlt öt év legjobb negyedévét zárta 2018 első három hónapjában a UPC Magyarország: az előfizetések száma 7,6 százalékkal, az árbevétel 4,4 százalékkal emelkedett, és az egész évre a piaci átlagot meghaladó növekedést várnak mindkét mutató esetében – mondta Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója.

A vállalat negyedéves eredményeit ismertetve közölte: az elmúlt öt év legjobb eredményét érték el, az előfizetések száma 7,6 százalékkal 2,093 millióra emelkedett az előző év azonos időszakához mérten. Közlése szerint az első negyedéves 4,4 százalékos árbevétel-növekedés elsősorban a mobil és az üzleti szolgáltatások dinamikus teljesítményének, valamint az ehhez szükséges hálózatfejlesztési és korszerűsítési beruházásoknak az eredménye. Az első negyedév végén a UPC szolgáltatásai országszerte összesen 1 796 860 háztartás számára voltak elérhetőek. A szolgáltatásokat több mint 855 ezer lakossági és üzleti ügyfél vette igénybe. Minden üzletágban jelentős növekedést könyvelhettek el – jelentette ki Redeleanu.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.