Hasít az e-kereskedelemben

Immár közel két hete Black Friday lázban ég az ország, de a karácsonyi ajándékok beszerzése csak most indul be igazán. Egyes kereskedők az éves online forgalmuk akár hatvan százalékát is realizálhatják az ünnepi időszakban, míg a piaci átlag 35-37 százalék között várható. A forgalom várhatóan 18 százalékkal haladhatja meg a tavalyi utolsó negyedévben elért bevétel értékét – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index című kutatássorozat idei negyedik jelentéséből. A hazai online kiskereskedelem 2018 3. negyedévében 96 milliárd forint forgalmat ért el, ami 16 százalékos növekedés 2017 hasonló időszakához képest. Összességében az év első kilenc hónapjában már csaknem 275 milliárd forint bevételt realizált az online szektor, ami tekintettel az utolsó negyedév hagyományosan erős szerepére, idén is közel 17-18 százalékos bővülést vetít előre az internetes kiskereskedelem idei fejlődésére. Idén, az az év első kilenc hónapjában 16,5 százalékot nőtt a piac. Az összesített online kiskereskedelmi forgalom 2017 első 9 hónapjában csaknem 17 százalékos növekedéssel, mintegy 39 milliárd forinttal haladta meg 2017 azonos időszakának eredményét. Idén az első kilenc hónapban közel 275 milliárd forintos forgalom realizálódott, amihez megközelítőleg 25 millió rendelés társult.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Nézegess műtárgyat egészen közelről online

pén nov 23 , 2018
Egy új felbontási technológiának köszönhetően a legkisebb textúráig nagyítható az Iparművészeti Múzeum öt műtárgya egy applikáción keresztül. Az intézmény tavaly csatlakozott ahhoz az Európai Unió által támogatott projekthez, amelynek célja új, múzeumi környezetben használható technikai eszközök fejlesztése. A Second Canvas platform a multimédiás élmény újragondolása a legújabb technikai fejlesztések, a […]

És még ez is...