Hasít a mobilfizetés

A Simple by OTP alkalmazást fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil adatai alapján, a magyar fogyasztók egyre nagyobb bizalommal használják az érintéses mobilfizetést.

Az OTP Bank 2017 júniusában, a Simple by OTP alkalmazáson keresztül tette elérhetővé ügyfelei számára a mobilfizetés lehetőségét. A szolgáltatás már az első időszakban rendkívül népszerűnek bizonyult, a százmillió forintos vásárlási értékhatárt már az első másfél hét után sikerült átlépni. Még 2017 szeptemberében az OTP Bank a magyar pénzintézetek közül elsőként és azóta is egyetlenként, a Simple Kártya bevezetésével bármely pénzintézet ügyfele számára elérhetővé tette a mobilfizetés lehetőségét.
A 2017-es indulás óta közel ötmillió mobilfizetési tranzakció ment végbe a Simple by OTP alkalmazáson keresztül. Az OTP Mobil legfrissebb statisztikái szerint a digitalizált kártyák száma már meghaladta a 110 ezer darabot. Jól szemlélteti a technológia térnyerését, hogy csak az elmúlt három hónapban több mint egymillióval nőtt a mobilfizetések száma, mintegy 4,5 milliárd forinttal emelkedett ez idő alatt a vásárlási volumen.

„Az OTP Mobilnál kiemelt célunk, hogy fejlesztéseink egyszerűbbé tegyék a felhasználók életét. Ezt igazolja az a szám, hogy alig két év alatt már több mint 20 milliárd forint értékben fizettek mobiltelefonjuk segítségével az ügyfelek, a bankkártyájuk helyett. Külön büszkeség számunkra, hogy az érintéses mobilfizetés során használt kártyák mintegy húsz százaléka már Simple Kártya, tehát bankfüggetlen módon vagyunk képesek kiváló és népszerű szolgáltatást biztosítani, így valóban kijelenthetjük, hogy mindenkinek elhoztuk a mobilfizetést” – mondta el Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezető igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.