2013 első kilenc hónapjában négymilliárd forintos forgalmat ért el a hazai bónusz/kupon piac. Az ajánlatok révén a kínált termékekhez, szolgáltatásokhoz átlagosan 68 százalékkal olcsóbban jutottak hozzá a vásárlók, így ha kedvezmények nélküli forgalmat nézzük, akkor az értékesített ajánlatok valódi értéke meghaladta a 12,4 milliárd forintot. Az egyes bónusz/kupon piaci szereplők segítségével a vásárlók összesen 8,4 milliárd forintnyi megtakarítást értek el — áll az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. elemzésében.
És még ez is...
-
2016. szeptember 15.
Dell+EMC: 74 milliárd dolláros forgalom
-
2013. február 15.
Barcelónába készül az ITware
-
2014. október 17.
3D nyomtató bolt nyílt Budapesten
-
2014. december 3.
Karácsony: így rendelünk mi
-
2015. szeptember 2.
Befellegzett az egyéb tableteknek
-
2012. július 2.
Kühne: félmilliárdos fejlesztés