Gondok a K&H elektronikus szolgáltatásaival

Átmeneti kimaradások lehetnek a K&H e-bank, e-posta és mobilbank szolgáltatásában – közölte a K&H hétfőn. A pénzintézet tájékoztatása szerint a hiba elhárításán jelenleg is dolgoznak — írja az MTI.

Vélemény:
Két év alatt közel hatmilliárd forintot fordít szolgáltatásainak a digitalizálására a K&H Bank — jelentette be épp egy éve, a bank. Sőt korábban, 2015-ben az elektronikus fizetési megoldások korszerűsítésére már elköltöttek másfél milliárd forintot, amiből megújult a bank weboldala, a mobilbanki és az e-banki és a webes értékpapír-kereskedési rendszer, a WebBroker is. Úgy tűnik nincs az a pénz, ami biztosítaná, hogy zökkenők nélkül menjen egy fejlesztés… vagy a gyorstalpalókon képzett programozók csak ennyire képesek.
-szerk-

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.