Fujitsu: meg se kottyan a Föld-Hold távolság kétszerese

 

A Fujitsu éves statisztikája szerint az európai helpdeskek átlagosan két másodpercenként fogadnak segítségkérő hívást az év 365 napján. A több mint 3,3 millió támogatott ügyfél átlagosan kéthavonta egyszer kér segítséget. A Fujitsu helpdeskjeinek személyzete napi átlagban ötvenezer hívást kezel. A leggyakoribb probléma a jelszó elfelejtése. Idén január kilencedike volt a legforgalmasabb nap, amikor több mint 75 ezer hívás futott be az ünnepek után munkába álló felhasználóktól. A Fujitsu hatvanezernél is több éles szervert üzemeltet, közel ötven petabájtnyi tárolt adattal, köztük felhasználók ezreinek virtuális asztali gépeivel. Ha 4 GB-os USB-memóriákon akarnánk tárolni ugyanennyi adatot, az egymás mellé illesztett meghajtók hossza a Föld-Hold távolság kétszerese lenne (kétszer 384 ezer km – közel 12,8 millió darab hat centi hosszú USB memóriaegységgel számolva).

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Nincs forrás IT-eszközökre

csü dec 20 , 2012
ShareTweetPinShare  A NETASQ, Európa legnagyobb tűzfalgyártója hazai képviseletének felmérése szerint a hazai rendszergazdák harmadának még mindig kihívást jelent a spam- és vírusszűrés, de csak negyedük vásárol hálózati eszközt; a többiek ingyenes megoldásokat használnak. A válaszadó rendszergazdák számára a legnagyobb problémát a sávszélesség-gazdálkodás (42 százalék), az alkalmazások szabályozása (41 százalék), valamint […]

És még ez is...