A Vodafone július elsején újra elindította a Red Pass szolgáltatást, amellyel a nyaralási csúcsszezon idején – augusztus végéig – a Red ügyfelek exkluzív kiszolgálásban részesülnek a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. Tavaly több mint hétezren vették igénybe ezt a szolgáltatást és esetenként 20-30 percet, vagy akár egy órát is megspórolhattak így. A Red Pass szolgáltatás a Red előfizetők és útitársaik számára érhető el díjmentesen. A Red Pass igénybevételéhez mindössze egy előzetes regisztráció szükséges a Red Pass oldalon. Ezt követően az utasokat a reptéri Red Asszisztensek várják a repülőtéren és az ő segítségükkel soron kívül mehetnek át a biztonsági ellenőrzésen, majd a SkyCourt területén a Vodafone Lounge-ban üdítők, kávé és snack mellett tölthetik el az utazás megkezdéséig hátralévő időt. A Red Pass szolgáltatás július 1 és augusztus 31-e között, mindennap hajnali négytől este nyolcig érhető el.
És még ez is...
-
2013. március 4.
Itt a világ leggyorsabb 4G LTE okostelefonja
-
2024. január 14.
Aranyat érdemelt a Honor varázslat
-
2012. szeptember 18.
A mobilszolgáltatók még nem reagáltak érdemben
-
2014. június 17.
Huawei Ascend P7: a selfie-nek vége, jön a groufie
-
2014. október 16.
Piacon a Novell ZENworks Mobile Management 3.0
-
2022. január 11.
Hajlítható 5G-s telefon a Honortól