A Információs Társadalom Parlamentje eseményen Molnár Tamás, a Nemzetgazdasági Minisztérium vámszakmai és nemzetközi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkára elmondta: az infokommunikáció fejlődésével a Nemzeti Adó- és Vámhivatal előtt álló feladatok is változnak, és a hivatal maga is folyamatos digitalizálás alatt áll. Ennek oka a gazdaság és a kereskedelem gyors, infokommunikáció miatti átalakulása, célja pedig az áruforgalom akadálymentesítése, a bürokratikus terhek csökkentése, az ügyfél-hatóság személyes, fizikai kapcsolatának minimalizálása úgy, hogy közben ügyfélbarát és szolgáltató szemléletű legyen a hatóság. „De természetesen – mondta Molnár – a vámokat és az adókat a legteljesebb mértékben be kell szedni.”
És még ez is...
-
2014. március 3.
Piacon a SmartStruxure Lite
-
2014. szeptember 15.
Aloha Informatika: éberség elvtársak!
-
2019. szeptember 19.
Magyar társaság segít elemezni az afrikai és ázsiai gyerekek kézmosási szokásait
-
2019. november 21.
Automata parkolási megoldást fejlesztett ki a Vodafone
-
2016. július 5.
2021-től nem lesz szükség a sofőrökre
-
2017. június 12.
Több mint nyolcmilliárdból fejleszti az e-ügyintézést a NISZ Zrt.