Félúton a FUTÁR?

Egyszerre 68 darab FUTÁR kijelzőt kapcsoltak be, ami jelentős előrelépést jelent a projektben — így értékeli a BKK, hogy a tervezett 250 kijelző alig valamivel több, mint felét, 130-at már felszeret a fővállalkozó Synergon. A közlemény szerint ez alkalommal annyi busz- és trolibuszmegállóban kapcsoltak be, mint amennyit 2013 októberétől összesen. Ezzel párhuzamosan további fejlesztéseket készíttek elő: véglegesítik a rendszer webes utazástervezőjét, kiterjesztik a projektet a hajóágazatra, illetve teljes erővel dolgoznak azon, hogy a még hátralévő villamosokat is felszerelik fedélzeti számítógépekkel. További örömhírt is tartalmaz a közlemény, hogy a rendelkezésre álló uniós forrásokat már teljes egészében lehívták. A projekt ütemterve szerint 2014 tavaszára meg kellene valósulnia a projektnek, amelynek összköltsége 6,7 milliárd forint. A projektre a BKK és a BKV mintegy négymilliárd forintos támogatást nyert az Új Széchenyi Tervből és az Európai Unió fejlesztési forrásaiból. Összesen 2295 villamoson, trolibuszon és autóbuszon üzemelnek majd a FUTÁR működéséhez szükséges fedélzeti számítógépek. Nemrégen bővült a projekt, a FUTÁR rendszerbe integrálva utastéri kamerarendszerrel szerelik fel a Nagykörúton közlekedő több tízmilliárd forint értékű, újnak számító, negyven Combino villamost.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Papírmentes fuvarozás a NetLock eszállítólevél megoldásával

sze jan 22 , 2014
ShareTweetPinShareA NetLock Kft. új fejlesztésének, az eszállítólevél szolgáltatásnak köszönhetően lehetővé válik szállítólevelek elektronikus kezelése, így a szállítmányozásban érintett vállalatok újabb lépést tehetnek a papírmentes működés megvalósítása felé. Az eszállítólevél rendszerbe az érintettek elektronikus úton küldhetik el a szállítás adminisztrációjához szükséges szállítóleveleket és az ahhoz kapcsolódó fuvarokmányokat, mellékleteket. A dokumentumok EDI […]

És még ez is...