Már-már megdöbbentő adatok láttak napvilágot az Evolution & Mobile Hungary konferencián a hazai közösségi média felhasználási szokások kapcsán. Kiderült, hogy átlagosan közel napi másfél órán keresztül használjuk a Facebookot, ami több mint kétszerese az Egyesült Államokban mért adatnak. Itthon 5,1 millió felhasználója van a legnépszerűbb közösségi oldalnak, ebből mintegy négy millióan napi rendszerességgel látogatják a szájtot. A tinédzserek viszont tömegesen hagyják el a Facebookot és fordulnak más platformok felé. A tinédzserek inkább a zárt csoportokat kedvelik, és egyre népszerűbb körükben a fotómegosztó Instagram, vagy az egy idő után „felszívódó” üzenetekkel operáló Snapchat.
És még ez is...
-
2016. július 7.
VOLT: megduplázódott az adatforgalom a tavalyihoz képest
-
2018. szeptember 25.
Az EU-nak elfogyott a türelme a Facebookkal szemben
-
2013. október 8.
Interneten szavazhatnak a szolnokiak
-
2012. május 2.
Nav: van már eredménye a fokozott ellenőrzésnek
-
2021. február 4.
A Vodafone meghosszabbítja a UPC mail fiókhoz való hozzáférést