A közösségi média fogyasztók egyharmada mobilról és munka közben is bejelentkezik kedvenc felületére – derült ki a KutatóCentrum 2014/1. negyedéves Web2.0 Report felméréséből. E szerint továbbra is a Facebook tudja leginkább aktivizálni a közösségét, míg a Google+ ugyan növelte regisztrált tagjainak számát, azoknak egyelőre mindössze egyharmada aktív. A Facebook után az Instagram és a Pinterest képmegosztó szolgáltatások felhasználói a leglelkesebb látogatók. Érdekes fejlemény, hogy tőlünk nyugatabbra a fiatalok egy része kezd elfordulni a Facebooktól, magyarországon ez a tendencia még nem érezhető. Bár 2012-ben nálunk is megtorpant a Facebook növekedése, most is ez a legelterjedtebb közösségi oldal: a legalább egy hasonló szolgáltatást használók 92 százaléka regisztrált tagja az oldalnak, 87 százalék pedig továbbra is aktívan használja azt, köztük a legfiatalabb, 18-29 éves korosztály is – állítják a kutatók.
És még ez is...
-
2020. július 5.
Kezdi érzékenyen érinteni a nagy hirdetők bojkottja a Facebookot
-
2012. augusztus 31.
Jobb a kocsma, mint a chat
-
2023. április 19.
Uniós jogszabálytervezet: erősítenék a kiberbiztonságot
-
2012. április 3.
Új vállalkozások az IVSZ tagjai között
-
2018. szeptember 21.
Átlépte a százezres lélektani határt a dróneladás Magyarországon