A Nextent Informatika Zrt. új fejlesztése, az Emonline elnevezésű szoftver olyan újszerű, nyelv-független technológián alapszik, amely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben, folyamatos visszajelzéseket ad a beszélgetésben résztvevők hangulatáról, érzelmeiről. Az azonnali visszajelzések az ügyintéző munkáját segítik, hiszen a kapott információk alapján az ügyfélszolgálati beszélgetések objektívek maradhatnak, és ez által hatékonyabbá válik az ügyfélkezelés.
És még ez is...
-
2013. október 31.
Már a flac formátumot is támogatja a Hungaroton
-
2014. május 28.
Digital publishing: az Adobe nyomába eredt a Xerox
-
2012. október 24.
Csökkentenék az adatbázisplatform-függőséget
-
2012. november 21.
Ingyenes firmware frissítés a NEX-7-hez
-
2014. május 29.
Megjelent az AIDA64 4.50
-
2015. március 30.
Szoftverfejlesztő pályázatot írt ki a Bolyai Múzeum