Elkészült az elektronikus anyakönyvezés bevezetéséhez szükséges kormányrendelet tervezete. A dokumentumot a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM) szerdán tette közzé a kormány honlapján. A jogszabálytervezet az elektronikus anyakönyvi nyilvántartást működtető központi nyilvántartó szervnek a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalát (KEKKH) jelöli ki, ezért kiegészíti a hivatal létrehozásáról, feladatairól és hatásköréről szóló kormányrendeletet. A KIM azt írta: az anyakönyvezéshez szükséges képesítési feltételekről szóló kormányrendelet célja az anyakönyvezéshez szükséges képesítési feltételek egyértelmű meghatározása és az elektronikus anyakönyvi nyilvántartást működtető központi nyilvántartó szerv kijelölése, ezáltal az elektronikus anyakönyvezés jogi feltételeinek biztosítása. A jogszabály elfogadása esetén július elsején lépne hatályba — írja az MTI.
És még ez is...
-
2020. november 14.
A GVH elfogadta az LG kötelezettségvállalását a fogyasztók tájékoztatására
-
2021. április 8.
A Google Pay Magyarországra ért
-
2014. július 10.
Megújult a Konzuli Szolgálat e-ügykezelését szolgáló it-rendszere
-
2012. május 4.
Van keresnivaló az autóiparban
-
2014. május 19.
Bevált a Xerox parkoló rendszere
-
2016. szeptember 7.
Az emberi tényező: tíz tipp Neil Aldridge-től IV.