A digitális felvilágosodás korában előbb-utóbb lemaradnak a versenyben azok a cégek, amelyek nem sajátítják el a digitális készségeket és kimaradnak a változásból – fejtette ki a Külgazdasági és Külügyminisztérium parlamenti államtitkára. Szabó László elmondta: az infokommunikációs szektor évente mintegy hét százalékkal bővül, közvetlenül 311 ezren, közvetetten több mint négyszázezren dolgoznak az ágazatban, túlnyomó részük multinacionális vállalatoknál. Fontosnak nevezte, hogy a magyar kis- és középvállalkozások (kkv) is megjelenjenek a digitális térben. Úgy vélte, a magyar kkv-k számára és az ország gazdaságának szempontjából is létfontosságú lenne, hogy a hazai piacokon kívül is érvényesüljenek, jelenleg pedig nincs az internetnél olcsóbb és hatékonyabb módja a nemzetközi kereskedelemben való részvételnek. Ennek ellenére a magyar kkv-k mindössze 64 százaléka rendelkezik saját weboldallal — tette hozzá.
Next Post
Az IoT új perspektívái: a hat legfontosabb technológia trend 2016-ban I.
pén márc 18 , 2016
És még ez is...
-
2012. május 24.
Gorbacsov élt, él, és élni fog
-
2013. július 23.
Egyre kevesebbet mobilnetezünk
-
2016. április 15.
A remény hal meg utoljára: a HÉT üdvözli az internet-áfa csökkentést
-
2013. augusztus 4.
1700 embert csapott be a netes csaló
-
2019. március 14.
Már megint nyakunkon az Internet Fiesta
-
2013. június 13.
Virágzik az online játékok piaca Kínában