A Media Hungary 2015-ön számos előadás és beszélgetés vizsgálta a nyomtatott lapok és az online platformok közötti viszonyt, illetve a tartalmi és üzleti konvergenciákat. Abban egyetértenek a szakemberek, hogy a hazai nyomtatott sajtótermékek a csökkenő példányszámok ellenére is a legnagyobb és stabil bevételi forrást jelentenek a hagyományos kiadóknak. A megmaradó olvasók ugyanis lojálisak és megfizetik a növekvő előfizetői díjakat is. A klasszikus lapok mellett azonban az összes piaci szereplő egyre nagyobb hangsúlyt fektet az online lábra, a digitális platformok fejlesztésére.
És még ez is...
-
2016. január 4.
A többség már a tévéműsorok és a reklámok alatt is internetezik
-
2012. március 5.
Első fokon nyert a magyar állammal szemben a parameter.sk
-
2021. január 1.
4iG: még jobb minden, ha a legeslegvége is jó
-
2013. január 3.
Nem ért egyet a Mikulás útjában a Google és az amerikai hadsereg
-
2014. január 6.
Hamarosan véglegesítik frekvenciapályázatot
-
2016. március 27.
Egyre dinamikusabban fejlődik az e-kereskedelem