A kötelező gépjármű felelősségbiztosítások (kgfb) 85 százalékát, a casco biztosítások 60 százalékát, míg az utasbiztosítások 40 százalékát kötötték az ügyfelek online módon – közölte az Union Biztosító a cég felmérésének eredményét az MTI-vel. A felmérés másik eredménye az, hogy a lakosság 40 százaléka érhető el online biztosítási ajánlattal. A felmérést végzők előzetesen úgy vélték, hogy a magasabb társadalmi státuszú rétegek érhetők el elsősorban az interneten, de a valóság erre rácáfolt, mivel szinte minden autótulajdonos rendelkezik internet hozzáféréssel. Az online biztosításkötés kevésbé terjed az élet- és az egészségbiztosítások körében. A megkérdezettek azzal érveltek, hogy a hosszú távú elkötelezettségnél elengedhetetlen a személyes tanácsadás.
És még ez is...
-
2015. január 21.
Felfordult poloskának öltöznek az új D-Link routerek
-
2019. december 28.
Kudarc a Digitális Jólét Program: egyre csökken az internetezők száma
-
2014. április 14.
A Vatikán az interneten is készül a kettős szentté avatásra
-
2014. szeptember 17.
A szülők tíz százaléka tud arról, ha gyermeke veszélyes vizekre evezett
-
2013. május 22.
Csökken a mobilinternet-adatforgalom
-
2013. október 31.
Messzi jövő: duplázná 4G-s lefedettségét a Telekom