Egyre biztonságosabb a MédiaCenter

 

Egyedülállóan új vírus- és feltörésvédelmet vezetett be a MediaCenter.hu. A hosztinggal foglalkozó társaság szerint évek óta megoldatlan probléma a szabad forráskódú weboldalkészítő alkalmazások (Joomla, Drupal, WordPress, stb.) világában, hogy a biztonsági rések előbb derülnek ki, mint elérhetővé válnának a frissítések, így azok rendszeres telepítésével is időről-időre sebezhetővé válnak. A sebezhetőségeket kihasználva illetéktelenek a weboldalakra behatolnak, módosítják, spamküldésre használják, tulajdonosaiknak kellemetlenségeket okozva. A társaság szakemberei évek óta kutatják a megoldást erre a jelenségre, amelyben most áttörést értek el. Kifejlesztettek egy védelmi rendszert, amely a webszerver hálózati forgalmát elemzi és egy pontrendszer alapján a lekérés pillanatában kiszűri azokat a forgalmakat, amelyek valószínűsíthetően nem tartoznak a weboldal rendes forgalmához. Ezzel a módszerrel nagy hatékonysággal szűrni tudjuk a rosszindulatú behatolási kísérletet, amelyet a védelem azonnal kitilt. A rendszer része egy valósidejű víruskereső is, amely a weboldalon keresztül feltöltött állományokat elemzi és blokkolja azokat a fájlokat, amelyeket különböző biztonsági rések kihasználásával akarnak feltölteni. Az első tesztelésekkor a rendszer a fejlesztők minden várakozását meghaladóan hatékony volt. Olyan problémákra is megoldást nyújtott, amelyre eredetileg nem is gondoltunk, például sok esetben meg tudja akadályozni a különböző űrlapos alapú spamküldést is, ráadásul a védelmi mechanizmus képes még a régóta nem frissített, egyértelműen sebezhető keretrendszereket is megvédeni. A rendszer hatékonyságát jól jellemzi, hogy az indulás óta a weboldalakat ért incidensek 90 százalékkal csökkentek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Ipsos: az interneten tájékozódunk

sze júl 31 , 2013
ShareTweetPinShare  Netezők körében végzett nemzetközi Ipsos felmérés szerint elsősorban az interneten tájékozódunk, ha új márkákról és termékekről szeretnénk többet megtudni. Bármekkora felülettel találkoznak is, a marketingesek mindjárt azon kezdenek morfondírozni, miként hasznosíthatnák. Reklámoztak már tojáson, fürdőszobapolcokon és az emberek homlokán is. Amikor azonban tudatosan járunk utána egy új márka vagy […]
ZX-81

És még ez is...