Az online üzletekben is megkezdődött az ünnepek előtti nagy hajrá: az Egyesült Államokban a karácsonyi bevásárlást megnyitó hálaadás és „fekete péntek” alkalmával az internetes vásárlások csaknem hárommilliárd dollárt tettek ki, hazánkban pedig 46 milliárd forintos forgalmat jósolnak a szakértők decemberre. Az Allegro Group friss felmérése szerint a megkérdezettek 92,4 százaléka el tudja képzelni, hogy idén asztali számítógépén keresztül, 37,7 százaléka pedig azt is, hogy okostelefonján keresztül rendel karácsonyi ajándékot. Összehasonlításképp az Egyesült Államokban a hálaadás és a „fekete péntek” során a megrendelések 15,6 százaléka táblagépről, 8,6 százaléka pedig okostelefonokról érkezett. Bár az online vásárlást elsősorban a férfiak részesítik előnyben, a felmérés szerint a karácsonyi időszakban a nők aránya jelentősen megnő a vásárlók között, várhatóan idén is meghaladja majd az ötven százalékot.
És még ez is...
-
2015. június 8.
A készpénz a király
-
2019. április 2.
Erős évet zárt a Huawei
-
2015. december 27.
Durva létszámleépítés: 7800 főt bocsát el a Toshiba
-
2013. október 30.
Multisoft: vége a lefedettlenségnek