E-karácsony: 46 milliárd forint lehet a forgalom

Az online üzletekben is megkezdődött az ünnepek előtti nagy hajrá: az Egyesült Államokban a karácsonyi bevásárlást megnyitó hálaadás és „fekete péntek” alkalmával az internetes vásárlások csaknem hárommilliárd dollárt tettek ki, hazánkban pedig 46 milliárd forintos forgalmat jósolnak a szakértők decemberre. Az Allegro Group friss felmérése szerint a megkérdezettek 92,4 százaléka el tudja képzelni, hogy idén asztali számítógépén keresztül, 37,7 százaléka pedig azt is, hogy okostelefonján keresztül rendel karácsonyi ajándékot. Összehasonlításképp az Egyesült Államokban a hálaadás és a „fekete péntek” során a megrendelések 15,6 százaléka táblagépről, 8,6 százaléka pedig okostelefonokról érkezett. Bár az online vásárlást elsősorban a férfiak részesítik előnyben, a felmérés szerint a karácsonyi időszakban a nők aránya jelentősen megnő a vásárlók között, várhatóan idén is meghaladja majd az ötven százalékot.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

SAP: jelenetek egy luxusáruházból

sze dec 11 , 2013
ShareTweetPinShareA SAP szoftverei egyre népszerűbbek luxus, és a divat világában. SAP-t használ például a Burberry, a Ferragamo, az Ultrafemme, illetve a világ márkázott farmereinek 63 százalékának előállításában is szerepet játszanak ilyen megoldások. Legutóbb az il Bacio bízta a törzsvevői programjának kezelését is az SAP-ra. A megoldás lehetővé teszi a törzsvevők […]

És még ez is...