Bár a kijelzőtörés a felhasználók egyik legnagyobb rémálma, mégis csak minden második magyar védi megfelelően a mobilja előlapját– derül ki egy friss kutatásból. A Kanadában és kilenc európai országban, köztük Magyarországon végzett felmérés azt vizsgálta, tulajdonosaik szerint milyen veszélyek fenyegetik a leginkább az okostelefonokat, és általában milyen okból viszik szervizbe készülékeiket. A gyártó kutatásából kiderült: annak ellenére, hogy gyakran előfordul, a képernyő törése esetén csak a felhasználók egynegyede javíttatja meg a mobilját. Magyarországon leginkább a szolgáltatás ára tartja vissza a mobiltulajdonosokat attól, hogy szervizbe vigyék törött készüléküket: a magyarok 75 százaléka még soha nem cseréltette ki telefonja előlapját annak ellenére, hogy 32 százalékuk már legalább egyszer betörte azt. A magyarok közel 92 százaléka úgy gondolja, hogy egy esetleges kijelzőcsere túlságosan drága, 41 százalék szerint pedig ennek a költségnek nem szabadna meghaladnia a piaci átlagárnak tartott 32 ezer forintot. A felmérése szerint a magyarok fele nem védi megfelelően az okostelefonja kijelzőjét, pedig minden harmadik felhasználónak legalább egyszer megrongálódott már. A felmérésből kiderült, hogy a válaszadók közel nyolcvan százaléka elvárná a gyártóktól, hogy kevésbé sérülékeny készülékeket fejlesszenek.
Next Post
A Huawei nagyra értékeli a kiegyensúlyozott üzleti környezetet Magyarországon
ked júl 9 , 2019
És még ez is...
-
2019. szeptember 24.
Mentes telefont mutatott be Huawei
-
2020. április 7.
Vodafone: felkészültünk a jelenlegi megnövekedett forgalomra
-
2015. május 17.
Így kellene a mobil hozzáféréseket szabályozni IV.
-
2013. augusztus 22.
Gartner: az Ericsson erős LTE-ben
-
2015. május 13.
Vodafone: új sajátmárkás készülékek a kínálatban I.
-
2014. április 7.
Mobilapplikáció az illegális zeneletöltések ellen