Digitális ügyfélélmény: több élményt kell adni

Az SAP Center for Business Insight szakértői öt trendet azonosítottak, amely a következő évtizedben meghatározza a digitális ügyfélélményt, és így a hazai vállalatoknak is iránymutatással szolgál.

Noha a minőségi termék vagy szolgáltatás természetesen alapkövetelmény marad a jövőben is, de a vállalkozásoknak ennél többet kell adniuk. A közösségi oldalakon szerzett tapasztalatok nyomán már elvárás a szórakoztatás, a tanulás, a tapasztalatok megosztása, a másokkal való virtuális együttlét is. Miközben a cégek a kreatív energiáikat az ilyen „kiegészítő”, de az ügyfélszerzésben és -megtartásban fontos szerepet játszó szolgáltatásokra fordítják, a rutinszerűen megoldható feladatokat nyugodtan rábízhatják az egyre fejlettebb ügyfélkapcsolati megoldásokra.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Nagy siker volt a Filmarchívum év végi akciója

csü jan 10 , 2019
ShareTweetPinShareA Filmarchívum videómegosztó csatornáján több mint 420 ezren kattintottak a december 21. és január 4. között szabadon elérhetővé tett száz régi magyar alkotásra – közölte a Magyar Nemzeti Filmalap. A listán 54 rendező száz filmje szerepelt, hetven órányi anyag 1912-től 1998-ig minden műfajból, játék- és dokumentumfilmek, animációk egyaránt. Az érdeklődők […]
Magyar Filmhiradó

És még ez is...