Digitális ügyfélélmény: terjedő mesterséges intelligencia alapú megoldások

Az SAP Center for Business Insight szakértői öt trendet azonosítottak, amely a következő évtizedben meghatározza a digitális ügyfélélményt, és így a hazai vállalatoknak is iránymutatással szolgál.

A vásárlók egyre inkább megszokják és megkedvelik a mesterséges intelligenciával megtámogatott rendszereket. A McKinsey kutatásai szerint az Amazonon történő vásárlások több mint harmadában, a Netflix médiakínálatából való választásoknak pedig háromnegyedében a gépi tanuláson alapuló algoritmus javaslatát fogadjuk el. A következő lépés a keresőmotor-optimalizálás mintájára a „mesterséges intelligencia optimalizálás” lesz, amely további segítséget nyújt abban, hogy a termékek és szolgáltatások minél hatékonyabban és csalogatóbban jelenjenek meg a virtuális térben. A mesterséges intelligencia megoldások az „ember-ember” interakciókban is segítenek, amikor például az ügyfelek viselkedését elemezve felkészítik az ügyfélszolgálat munkatársát a várható nehézségekre.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A románok nem lacafacáztak az egyik legnagyobb telekommunikációs vállalattal

pén jan 11 , 2019
Domináns piaci helyzetével való visszaélés miatt 14 millió eurónak (4,4 milliárd forint) megfelelő lejre büntette a román versenytanács az Orange telekommunikációs vállalatot, amely Románia legnagyobb mobilszolgáltatójának számít az ügyfelek száma szerint. A francia vállalatot a versenytanács azért bírságolta meg, mert 2011 és 2015 között megakadályozta az emeltdíjas sms-szolgáltatásokat biztosító Simplus […]

És még ez is...