Az egyre éleződő piaci versenyben kizárólag azok a cégek maradhatnak életben, melyek kihasználják a legújabb technológiákban rejlő lehetőségeket — többek között ezt a kérdéskört is vizsgálni fogják az idei Internet Hungary konferencián. Az esemény keretében mutatják be a Magyar Telekom és a Bell Research kutatását, amely azt vizsgálja, hogy a magyar kis- és középvállalkozások mennyire érettek digitálisan, azaz lépést tartanak-e a világban zajló rohamtempójú változásokkal, milyen mértékben képesek alkalmazni a legfrissebb innovációkat. (Mondjuk az borítékolható, hogy a vizsgálat eredménye az lesz, hogy igen, a digitális őskőkorszakban is csak álom a magyar kkv-k számára, de szerencsére itt van a Magyar Telekom, amelynek kész megoldásai és szolgáltatásai vannak arra, hogy ezek a társaságok a sötét ősködből egy lépéssel a fényes jövőbe léphessenek. A -szerk- megj.)
És még ez is...
-
2020. május 3.
Bevásárolt a Magyar Posta
-
2014. április 22.
A pc-eladásokra jó hatással van a hanyatló nyugat növekedése
-
2021. szeptember 11.
Már-már törtenelmi, de minimum forradalmi mérföldkőhöz érkezett a magyar e-sport
-
2015. június 17.
Hiú ábránd a külföldi terjeszkedés
-
2014. április 10.
Göd már érzi mi a baj az olcsó bérmunkán alapuló gazdasággal
-
2013. április 16.
Megtörte a Google-t az EU