Csodásak az LG legújabb OLED tévéi, nem is olcsók

Az LG Electronics (LG) Magyarországon is bemutatta legújabb, 4K felbontású, HDR-képes OLED TV-it, köztük a luxuskategóriás SIGNATURE OLED (G6) készüléket. Az OLED technológia különlegessége, hogy nincs szükség külön háttérvilágításra, mivel az önállóan vezérelhető pixelek fényereje egyenként szabályozható, vagy akár ki is kapcsolható, így élénk színeket és részletes sötét tónusokat jelenítenek meg — aminek pedig a képen feketének kell mutatkoznia, valóban tökéletesen fekete marad. Ezáltal a színek markáns, élettel teli dinamikát kapnak, végtelen kontrasztarány mellett.

Az új tévék az idei CES-en debütáltak Las Vegasban, és többségük már Magyarországon is kapható. Az LG új tévéi nemcsak látványban, hangzásban és formában, de a funkcionalitásban is új minőséget képviselnek. Az új OLED TV-portfólió mind a négy tagja a legfrissebb webOS 3.0 okostelevíziós operációs rendszerrel működik, ami intuitív menürendszerrel segíti a nézőket a mobileszközök tévével történő összekapcsolásában illetve a készülékek funkciói, az internetes és más tartalmak közötti navigálásban.

Árak és elérhetőség
Az LG B6 OLED TV már kapható Magyarországon, a 65 colos készülék ajánlott bruttó fogyasztói ára 1 899 990 forint, míg az 55 colos modellé 1 199 990 forint. Az LG C6 OLED TV már szintén kapható hazánkban, ajánlott bruttó fogyasztói ára 1 899 990 forint, míg az 55 colos modellé 1 199 990 forint. Az LG E6 is már kapható Magyarországon, ajánlott bruttó fogyasztói ára 2 199 990 forint míg az 55 colos modellé 1 499 990 forint. Az LG G6 SIGNATURE OLED TV várhatóan idén év végén érkezik a magyar piacra 65 és 77 colos méretben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Magyar Telekom Q2: a féléves eredmények jobbak

hét aug 8 , 2016
ShareTweetPinShareA Magyar Telekom ma közzétette 2016. második negyedévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. Az összbevétel 2016 második negyedévében 148,2 milliárd forint volt, 6,5 százalékkal kevesebb, mint az előző év azonos időszakában elért 158,5 milliárd forint. A teljes bevétel hét százalékkal, 293,2 milliárd forintra csökkent 2016 első […]
Magyar Telekom

És még ez is...