Csaknem egymilliárdot költöttünk tavaly mobillal

 

Robbanásszerű növekedésnek indult a mobileszközökön keresztüli vásárlás Magyarországon. Az Allegroup.hu oldalain tavaly csaknem elérte a 29 milliót az ilyen eszközökről érkező látogatószám, amely ötszörös növekedés 2011-hez képest, miközben az átmenő forgalom mobilon 200 millió forintról csaknem egymilliárd forintra emelkedett tavaly. Az elmúlt évek rohamos internetes térnyerését, most az „okoseszközök” (okostelefon, tablet) térhódítása követi. 2011-ben még „csak” minden 46. látogatás érkezett ilyen eszközről, tavaly azonban már minden 12. látogatás történt okoseszközön keresztül – derült ki az Allegroup.hu felmérésből. A karácsonyi szezonban háromszorosára nőtt az átmenő forgalom az éves átlaghoz képest, a csoport oldalai összesen mintegy 140 millió forint forgalmat bonyolítottak, ebből a Vatera 100 millió forint felett teljesített. A forgalmi adatokból igazolódni látszik az a tény is, hogy ma már egyre szélesebb kör juthat hozzá Androidos készülékhez, és egyben engedheti meg magának azt is, hogy a készülékén vásároljon. Az Androidos felhasználók mobilapplikációkon keresztül ugyanis csaknem 270 millió forint átmenő forgalmat bonyolítottak tavaly, szemben a 2011-ben elért 77 millió forinttal. Míg az általában magasabb jövedelemmel rendelkező iPhone tulajdonosok, 120 millió forintról 260 millióra növelték az átmenő forgalmat. Az adatok szerint Android operációs rendszerrel felszerelt telefonok esetében a látogatások száma hatszor annyi volt tavaly, mint 2011-ben, és csaknem elérte a 15 milliót, ezzel szemben az iPhone készülékkel rendelkezők csupán háromszor több látogatást produkáltak (6,4 milliót) 2012-ben, a korábbi évhez képest.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Élen az F-Secure végpont-védelmi stratégiája

csü febr 7 , 2013
ShareTweetPinShare  A finn F-Secure, a világ egyik vezető it-biztonsági vállalata első helyen végzett a Forrester Researchvégpont-védelmi rendszereket vizsgáló  felmérésén a „Stratégia” kategóriában. Az F-Secure-t a termékfejlesztési ütemterv, az árazás és a licencpolitika-modell, valamint az értékesítés és piaci bevezetés alapján találták a legjobbnak a Forrester elemzői. A termékfejlesztési ütemterv az elérhető […]
ZX-81

És még ez is...