A távközlési vállalatoknak nemcsak a hívások és az üzenetek után fizetendő 2 forintos adó kivetési alapja és beszedése okoz majd gondot, hanem az is, hogy a rendszer működtetéséhez át kell alakítaniuk a tarifacsomagjaikat, illetve jelentős informatikai fejlesztéseket kell végrehajtaniuk, s mindezt rövid idő alatt. Kutas István, a Telenor vállalati kommunikációs igazgatója az MTI kérdésére kifejtette, nagyon sok a nyitott kérdés, például még nem tudni, hogyan szedik be a pénzt az előre fizető, pre paid kártyásoktól. További kérdés, hogy miképpen kezeljék a másodperc alapú számlázást, vagy a bizonyos díjcsomagok által biztosított ingyenes perceket. Különösen ez utóbbiak esetleges megszűnése lenne fájó pont a vállalati ügyfelek számára, mivel a legtöbb cégnél az alkalmazottak flottán belül ingyen hívják egymást. Kutas elmondta, további gondot jelent az adó júliusi bevezetése, hiszen nehéz a számlázási rendszert ilyen rövid idő alatt átalakítani. Az MTI által megkeresett többi nagy távközlési cég napok óta nem nyilatkozik az adóval kapcsolatban.
És még ez is...
-
2019. július 23.
Magyarország mobilhálózata a világ legjobbjai között
-
2018. január 21.
A Huawei húsz százalékkal növelte okostelefon-eladásait Európában
-
2013. január 24.
LG: heten, mint a gonoszak
-
2017. május 8.
Van még tartalék az okostelefonok piacán
-
2015. március 3.
Új szoftver segít szabad járműveket találni
-
2015. július 12.
A Vodafone előfizetéses csomagjainak havi költségei