Szeptember elsejétől Carra Anitát, a UPC Magyarország jelenlegi marketing és tartalomfejlesztési igazgatóját vezérigazgató-helyettessé nevezték ki. Carra 2015 májusa óta dolgozik a UPC Magyarország marketing és tartalomfejlesztési igazgatójaként. Már a kezdetektől kiemelt figyelmet fordít az ügyfél-elégedettség növelésére és a valódi felhasználói igényeken alapuló, innovatív termékek és szolgáltatások bevezetésére. UPC-s pályafutását megelőzően 18 évet töltött az Unilevernél, ahol kereskedelmi, marketing és értékesítési területeken szerzett tapasztalatot különböző pozíciókban. 2012 óta az Unilever tisztítószer és kozmetikai üzletágának marketing igazgatójaként felelt a teljes közép-kelet-európai régió marketingtevékenységéért. Hollandiában és az Egyesült Királyságban is folytatott tanulmányokat, folyékonyan beszél angolul, hollandul és olaszul.
És még ez is...
-
2012. október 20.
Húszan próbálták ki a Régens Rapid Randit
-
2022. december 17.
IT-szektor: álomszerűek a fizetések
-
2012. május 4.
Eszes lett a T-Systems főstratégája
-
2016. január 15.
1400 értékesítőt keres az Oracle
-
2015. január 20.
Youngnam Roh az LG Electronics Magyar Kft. élén
-
2020. január 14.
Most jó informatikusnak, mérnöknek, vagy adatelemzőnek lenni