Budaörs belép a XXI. századba

telephone, háború, telephone, központ, műhold, OroszországTelefonon, illetve interneten akár munkaidőn túl is intézhetik ügyeiket mostantól a budaörsiek, az interaktív ügyfélszolgálat kialakítására több mint 47 millió forintot fordított a város uniós forrásból – tájékoztatta az önkormányzat sajtóreferense, Nagy Ildikó Emese az MTI-t. Az elnyert támogatásból az eltelt idő alatt 12 embert – hét operátort és öt távmunkást – képeztek ki a feladatra, egyebek mellett a munkájuk alapját képező szoftver használatára. Az operátorok a hivatalban fogadják a hívásokat munkanapokon reggel 7 és 8 óra között, valamint kedden, szerdán és csütörtökön délután 4 és 7 óra között. Az általános tájékoztatáson kívül segítenek az egyes ügyek előkészítésében (például dokumentumokat, adatlapokat küldenek az ügyfeleknek), és akár csacsogni is lehet velük. Videotelefonon az általuk mutatott képernyők, ügyintézési útvonalak is láthatók, de sms-ben is lehet kérdezni tőlük.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Új PayPal arculat: feltalálták a PP monogrammot

ked máj 6 , 2014
2014 májusától megújul a PayPal arculata. Az újratervezett logó és megjelenésvilág a szolgáltatás egyszerűségére, megbízhatóságára és biztonságára próbál utalni a jelenlegi dinamikus, mobileszközöket középpontba állító trendekhez igazodva. „Új arculatunk messze túlmutat egy továbbfejlesztett logón. Fő üzenetünk, hogy a PayPal újraértelmezi a pénzhasználat jövőjét azzal, hogy az embereket állítja a középpontba, amit […]

És még ez is...