Boldogság: a távközlési szolgáltatók nemcsak tárolják a személyes adatainkat, hanem használják IS

A média- és hírközlési biztos hivatala üdvözli a távközlési szolgáltatók járvány idején tanúsított méltányos és körültekintő panaszkezelését, rendkívüli adatcsomagjait, ezek közül a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) is elismerően nyugtázta a felhívása nyomán a hatvanöt év feletti feltöltőkártyás ügyfeleknek bevezetett extra lebeszélhető percidőt .

A veszélyhelyzet ideje alatt az NMHH belül önállóan működő média- és hírközlési biztos hivatalához is húsz százalékkal több panasz érkezett a tavalyi év azonos időszakához képest. A panaszok téma szerinti megoszlása lényegében nem tér el a megelőző időszakétól, de nőtt az olyan esetek száma, amely a kialakult helyzetben vált különösen sérelmessé. A tapasztalatok szerint a szolgáltatók igyekeztek minden panaszt megnyugtató módon rendezni. A biztos hivatala különösen üdvözli a szolgáltatók azon kreatív, rugalmas megoldásait, amelyekkel a problémák elé menve hoztak meg rendkívüli döntéseket. A közlemény példaértékűként emelte ki, hogy egyes szolgáltatók márciusban a díjhátralék miatt nem korlátozták a szolgáltatásokat, sőt fizetési emlékeztetőt, felszólítást sem küldtek, mások pedig a részletfizetés és szünetelés iránti kérelmeket vizsgálat nélkül teljesítették. Többen változtattak addigi panaszkezelési folyamataikon, különleges intézkedéseket vezettek be: számlafizetési haladékot adtak a munkájukat elveszítő ügyfeleknek, átmeneti szünetet tartottak a tartozások behajtásában vagy eltekintettek a hátralék miatti szolgáltatáskorlátozástól. Májusban a fizetési határidőt, illetve a korlátozás időtartamát 15 nappal meghosszabbították, felmondás esetén pedig meghosszabbították az eszközök visszaküldési határidejét – így könnyebbé téve ügyfeleik járvány és karantén sújtotta életét. Mindegyik nagy szolgáltató biztosított extra mobiladatcsomagokat, rendkívüli tévécsomagokat és ingyenes tananyagokat is – sorolta tovább az NMHH. A kedvezményeket időről időre meghosszabbították, megújították, sürgősséggel intézték az új bekötéseket, a hibajavításokat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Hanyatló nyugat: a német lakosság fele már eléri az 5G szolgáltatást

pén jún 19 , 2020
A nyár közepétől már a német lakosság fele számára válnak elérhetővé az ötödik generációs mobil hálózati szolgáltatások a nemrég üzembe helyezett több mint tizenkétezer 5G antennának köszönhetően – jelentette be a Deutsche Telekom (DT). A közlemény szerint az 5G hálózati fejlesztés nem különálló projekt, hanem a meglévő 4G hálózati architektúrájára […]

És még ez is...