Virtuális ügyfélszolgálati alkalmazással bővült a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) közösségi oldalának üzenő felülete. Nébo, a chatbot korlátlan számú beszélgetést kezel egyszerre mint a Nébih virtuális képviselője. Minden nap 24 órában válaszol az ügyfelek szöveges kérdéseire, és írásban fogadja az élelmiszerlánc-biztonsági bejelentéseket. A chatbot előnyei közül kiemelték, hogy szükségtelenné teszi a mobilalkalmazást, és idővel egyre pontosabb válaszokat ad. Nébo ugyanis mesterséges intelligencián alapul, vagyis az ügyféligényeknek megfelelően tanítható – olvasható a közleményben.
És még ez is...
-
2017. november 2.
Belépett az IAB-be az SAP
-
2018. szeptember 18.
Palkovics: mindent (is) irányítani akarok
-
2018. november 27.
Mindenki tagja akar lenni a Mesterséges Intelligencia Koalíciónak
-
2016. december 13.
Véget ért a C++ Grand Prix
-
2019. július 11.
Lelocsolta a Baidu alapítóját, börtönbe került
-
2023. november 24.
Egy új ipari forradalom zajlik