Beszélgess bottal a Nébih közösségi oldalán

Virtuális ügyfélszolgálati alkalmazással bővült a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) közösségi oldalának üzenő felülete. Nébo, a chatbot korlátlan számú beszélgetést kezel egyszerre mint a Nébih virtuális képviselője. Minden nap 24 órában válaszol az ügyfelek szöveges kérdéseire, és írásban fogadja az élelmiszerlánc-biztonsági bejelentéseket. A chatbot előnyei közül kiemelték, hogy szükségtelenné teszi a mobilalkalmazást, és idővel egyre pontosabb válaszokat ad. Nébo ugyanis mesterséges intelligencián alapul, vagyis az ügyféligényeknek megfelelően tanítható – olvasható a közleményben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Virág az első magyar az ENISA tanácsadói csoportjában

csü júl 2 , 2020
Virág Csabát, a Cyber Services Zrt. egyik alapítóját, a társaság kiberbiztonsági kompetenciaközpontjának vezetőjét az Európai Uniós Kiberbiztonsági Ügynökség (ENISA) Tanácsadói Csoportjának tagjává választották. A tavaly már az Európai Kiberbiztonsági Szervezet (ECSO) igazgatósági tagjává választott szakember elmondta, hogy első magyarként választották meg a tanácsadói csoportba. A csoport feladata kettős, véleményezi és […]
Virág Csaba

És még ez is...