A Samsung Electronics Hungary az elmúlt évben mintegy 40 ezer hordozható személyi számítógép eladásával 13-14 százalékos részesedést szerzett a magyar lakossági piacon, az idei cél ennek megtartása, kisebb növelése, illetve az üzleti szegmensben is a jelenleginél jobb pozíció elérése. Egervölgyi Tamás, a Samsung notebookokért felelős termékmenedzsere elmondta, a lakossági piacon nem könnyű a megmaradás, mert az e szegmenshez tartozó magyar vevők 85 százaléka bruttó 150 ezer forint körüli-alatti árú terméket keres. Szabó Pál, a Samsung it-üzletágvezetője kifejtette, idén a lakosságinál magasabb árfekvésű, üzleti felhasználási célú-kategóriájú notebookból várhatóan 80-100 ezret adnak el a magyar piacon, amiből a Samsung mintegy ötezret szeretne értékesíteni. Az üzleti felhasználású gépek döntő többsége 20-30 százalékkal drágább, mint a lakossági kategóriák, de már itt is vannak akár félmilliós gépek is – írja az MTI.
És még ez is...
-
2012. január 30.
Ismét csúcson a „K komputer”
-
2019. október 17.
VMware Ready tanúsítást kaptak a Kingston nagyvállalati SSD-i
-
2017. május 31.
Az ADATA szerint van szerethető robot
-
2022. július 25.
Nem várható jelentős áremelkedés a használt laptopok piacán
-
2024. március 19.
Új taggal gyarapodott az AGON PRO termékcsalád