Az Oracle bejelentette, hogy megállapodást írt alá a Maxymiser vállalat felvásárlásáról. A Maxymiser felhő alapú szoftver megoldásának segítségével a marketing szakemberek képesek pontosan targetálni, perszonalizálni, és tesztelni az ügyfelek számára kínált tartalmat weboldalukon vagy mobil alkalmazásukban. A Maxymiser havonta több mint 20 millió vásárló felhasználói élményét optimalizálja olyan márkáknak, mint az Allianz, HSBC, Lufhansa, Tommy Hilfiger és Wyndham. Az Oracle Marketing Cloud így most már a leggyorsabban fejlődő szoftver platform a modern marketingesek világában — olvasható az Oracle közleményében. A Maxymiser hozzáadásával, az Oracle Marketing Cloud tovább erősíti átfogó megoldását a marketing programok menedzselése területén, az összes digitális csatornán és az egész vásárlói életcikluson keresztül.
És még ez is...
-
2019. június 7.
Egyre többen vásárolunk külföldön
-
2016. május 6.
Legális, de veszélyes mások ászf-jét használni
-
2015. október 12.
Jó példa a Mixer minicsomag
-
2021. május 7.
A T-Systems fejleszti tovább a ZalaZONE tesztpálya
-
2019. március 8.
NMHH: kapaszkodhat az Antenna Hungária
-
2013. november 29.
Az Accenture bekebelezi az evopro nagy részét