Az online vásárlás tiszta, száraz érzés

Az Allegro Group és a Medián közös felmérése szerint a vásárlás virtuális volta, a bizalmatlanság a termék minőségével kapcsolatban, valamint a személyes adatok esetleg nem megfelelő kezelése tartja vissza leginkább a hazai internetezőket az online vásárlástól. A Medián felmérése arra is rávilágított, hogy az előnyök mérlegelése összességében nagyobb szerepet játszik abban, hogy valaki részt vesz-e az online kereskedésben, mint az esetleges hátrányoké. Azok, akik már vásároltak online, és azok, akik valószínűsítik, hogy fognak így vásárolni, csaknem kétszer annyi előnyt tudtak felsorolni, mint a vásárlástól tartózkodó csoportok. A felmérés szerint továbbá összességében nőtt az online vásárlás potenciális tábora, és az esetleges aggodalmak ellenére az internetezők 16 százaléka mondta biztosra, és további 19 százalékuk valószínűsítette, hogy a következő egy évben (is) fog online vásárolni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Telenor: Fantasztikus labirintus

szo nov 23 , 2013
Az Allee Bevásárlóközpontban felállított Telenor Labirintus a megújulásra, a felfedezés örömére és a Hipernet nyújtotta sebesség élményére hívja fel a figyelmet. Az installáció látogatói táblagéppel a kezükben, játékos kiterjesztett valóság élményeket élhetnek át, amelyek a gyorsaság témája és a megújult márkára jellemző sziluettek motívumai köré szerveződnek. A Telenor kiterjesztett valóság […]
ZX-81

És még ez is...