Az Allegro Group és a Medián közös felmérése szerint a vásárlás virtuális volta, a bizalmatlanság a termék minőségével kapcsolatban, valamint a személyes adatok esetleg nem megfelelő kezelése tartja vissza leginkább a hazai internetezőket az online vásárlástól. A Medián felmérése arra is rávilágított, hogy az előnyök mérlegelése összességében nagyobb szerepet játszik abban, hogy valaki részt vesz-e az online kereskedésben, mint az esetleges hátrányoké. Azok, akik már vásároltak online, és azok, akik valószínűsítik, hogy fognak így vásárolni, csaknem kétszer annyi előnyt tudtak felsorolni, mint a vásárlástól tartózkodó csoportok. A felmérés szerint továbbá összességében nőtt az online vásárlás potenciális tábora, és az esetleges aggodalmak ellenére az internetezők 16 százaléka mondta biztosra, és további 19 százalékuk valószínűsítette, hogy a következő egy évben (is) fog online vásárolni.
És még ez is...
-
2016. február 2.
Putyin utasítást adott a „Google-adó” kidolgozására
-
2013. július 22.
Ericsson: mérsékelt eredmények
-
2017. július 8.
A Nokia lepaktált a ZEISS-szel
-
2012. június 6.
MTelekom: kétmilliárddal kevesebb távközlési adó
-
2012. április 27.
PayPal: guba a gubához
-
2016. július 15.
Brüsszel: a Google visszaél az erőfölényével