Az NNG felvásárolta az nFuziont

moneyA magyarországi székhelyű autós navigáció fejlesztő NNG egy új szegmensbe lépve növelni kívánja jelenlétét a járművek fedélzeti rendszerében, ehhez egy specializált szakértelemmel rendelkező amerikai céget vásárolt meg. A georgia-i székhelyű nFuzion inc. 14 éves tapasztalattal rendelkezik az autóipari szoftverek tervezésében és prototipizálásában. Mindezt olyan cégekkel együttműködve, mint az AT&T, a General Motors vagy a Mitsubishi Electric. A cég augusztus eleje óta az NNG leányvállalataként működik, így az iGO navigáció fejlesztője két új irodát is magáénak tudhat az Egyesült Államokban – így 10-re nő képviseleteinek száma a világ nyolc országában.

„Egy közös projekt során ismertük meg az nFuziont, és elsőre egyértelmű volt, hogy közös a szenvedélyünk: mindketten hiszünk abban, hogy az autóiparban használt fedélzeti szoftverek a jelenleginél jóval felhasználóbarátabbak is lehetnek. Szakértelmükkel és lelkesedésükkel kiegészülve olyan eszközökön és technológiákon tudunk majd együtt dolgozni, melyekkel hatékonyan lehet az iparágban egyedülálló felhasználói élményt tervezni, kipróbálni és megvalósítani” – mondta a felvásárlásról Balogh Péter, az NNG vezérigazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.