Az MKB Bank ismét adathalászok miatt figyelmezteti ügyfeleit

Az adathalászok az MKB Bank nevében küldött megtévesztő e-mailben próbálják az ügyfelek adatait kicsalni, ezért a pénzintézet óvatosságra inti ügyfeleit és a gyanús levelek törlését javasolja – közölte az MKB Bank Zrt.

A közlemény szerint a csalók a megtévesztő e-mailben arra kérik az ügyfeleket, hogy kattintsanak az e-mailben megadott linkre, amely egy az eredetihez hasonló, de valójában hamis MKB NetBANKár belépő oldal, majd ott adják meg az internetbanki belépéshez szükséges adataikat. Kiemelték, hogy az így megszerzett adatokat a csalók már a valódi banki felületen az ügyfelek tudta nélkül történő belépéshez és tranzakciók indításához tudják felhasználni. Mindezek miatt az MKB Bank arra kéri ügyfeleit, hogy a megtévesztő e-maileket ne nyissák meg, ne kattintsanak a csalók által megadott linkre, és semmiképpen ne adják meg az adataikat, illetve töröljék ezeket az e-maileket. Amennyiben bármely ügyfél mégis megadta személyes banki adatait, az MKB Bank azt kéri, hogy azonnal vegye fel velük a kapcsolatot a +36 80 333 660-as telefonszámon. Az adathalász támadások elkerülése érdekében a pénzintézet azt javasolja ügyfeleinek, hogy a napi ügymenetük során az MKB NetBANKár szolgáltatást minden alkalommal a böngészőben elmentett hivatkozások között nyissák meg. Az MKB Bank megtette a szükséges biztonsági és jogi intézkedéseket – olvasható a közleményben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Kutatók éjszakája: kibergazdaság és szállodai okosalkalmazások a BGE előadásain

pén szept 28 , 2018
A kibergazdaságról, az energiabiztonságról és a szállodai okosalkalmazásokról is tartanak gondolatébresztő és interaktív előadásokat a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) kutatói és oktatói pénteken, a Kutatók éjszakáján. Az egyetemi kutatócsoportok tagjai elsősorban az alkalmazott tudományterületeket érintő kutatásokról beszélnek majd, így szó esik az alkoholos italok élettani hatásairól, táplálkozástani szerepeiről, a reklámok […]
tudós

És még ez is...