Az LG a Microsofttal vállvetve fejleszt

Az LG Electronics (LG) a Microsofttal közösen dolgozik saját autós infotainment- és épületmenedzsment-rendszerein, valamint egyéb üzleti megoldásain.

Az LG és a Microsoft egy éve kezdte meg együttműködését azzal a céllal, hogy tovább erősödjön az LG önvezetőautó– és infotainmentrendszer-üzletága. A partnerség révén az LG az autóipari szektoron túl egészen a kereskedelmi szektorig kibővítheti új projektjei fókuszát. Az LG tovább erősíti épületfelügyeleti rendszereit: az energiafelhasználást irányító megoldását alkalmassá teszi a HVAC– (azaz a fűtést, szellőztetést és légkondicionálást végző) rendszerek vezérlésére, amelyek még hatékonyabbá válnak az Azure használatával. Miközben már meglévő egyik épületfelügyeleti rendszerét világszerte a Microsoft támogatásával egészíti ki, s a megoldás következő verzióját már a kezdetektől a Microsoft Azure big data és hibrid felhő és AI technológiájával fejleszti.

Az Azure-ral való integráció az LG autós infotainment megoldását is tovább fejleszti. A rendszer, amely a jövő összekapcsolt járműveibe készül, az LG webOS Auto és a Microsoft összekapcsolt autós platformok kombinációjára épül. A webOS Auto következő verzióját az LG további ember-gép felületekkel (human machine interface, HMI) egészíti ki, amelyek elsősorban az autós szórakoztatás élményét és az autóban zajló munka hatékonyságát segítik majd. Az LG infotainment rendszerei az LG saját virtuális személyiasszisztens-technológiáit a Microsoft, valamint az autógyártók saját virtuális személyi asszisztenseivel integrálják, így számos összekapcsolt szolgáltatást kínálnak a végfelhasználók számára, és egyben a márkaélményt is jobbá teszik. Ezt az innovatív HMI-szoftverplatformot arra tervezték, hogy javítsa az új digitális szolgáltatások üzleti hasznosíthatóságát.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Tien a Zyxel új globális értékesítési és marketing alelnöke

vas jan 12 , 2020
A Zyxel Networks ma bejelentette Brian Tien, új globális értékesítési és marketing alelnök kinevezését. Feladata az értékesítési stratégiák kidolgozása és megvalósítása lesz, fókuszban a kis- és középvállalkozások számára nyújtott szolgáltatásokkal. Tien közel húsz éves tapasztalattal rendelkezik a világ vezető technológiai vállalatainál, amit értékesítési, marketing és kommunikációs területen szerzett. A kínai […]

És még ez is...