A foodpanda közleménye szerint a mobil rendelések részesedése folyamatosan növekszik, mióta a cég bemutatta első alkalmazását 2013-ban. A legtöbb mobil felhasználóval rendelkező országokban, így Szaúd-Arábiában, Oroszországban és Brazíliában a rendelések már több mint hatvan százaléka alkalmazáson keresztül valósul meg. Világviszonylatban az applikációt legnagyobb arányban, 62 százalékban androidos eszközre töltötték le. Afrikában, Kelet-Európában és Dél-Amerikában az androidos telepítések száma nagy arányban meghaladja az iOS installációk számát. Ugyanakkor az Apple felhasználók étvágya tűnik nagyobbnak: azokban a régiókban, ahol a foodpanda/hellofood jelen van – így Ázsiában, Kelet-Európában, a Közép-Keleten, Afrikában és Dél-Amerikában – az iOS rendszerből leadott rendelések száma kissé magasabb az Androidról érkező rendelések számánál.
És még ez is...
-
2016. június 16.
Huawei pályacsúcs
-
2012. szeptember 18.
A mobilszolgáltatók még nem reagáltak érdemben
-
2013. július 28.
Okostelefonpiac: az összes többi erősödött a legjobban
-
2012. július 31.
Okostelefonnal navigálhatnak a vakok