Az elsősegélynyújtás elsajátítása embereket menthet. Erre hívja fel a figyelmet a Magyar Vöröskereszt Instagram videók formájában, amelyekben különböző rosszullétet bemutató szituációkban virtuálisan újra dobogásra bírhatjuk az áldozatok szíveit. A szervezet választása azért esett erre a csatornára, mert a fiatalok jelentős része használja az Instagramot napi szinten, ahol folyamatosan lájkolják a fotókat és videókat, tehát sokat találkoznak a dobogó szív effektussal, amelyek a tartalmak kedvelésekor jelennek meg. A kampány azt üzeni: szinte ugyanolyan könnyen megmenthető egy ember élete, mint egy mobilalkalmazás használata.
És még ez is...
-
2022. július 12.
Elindult a 2022-es népszámlálás hivatalos honlapja
-
2014. május 21.
UPC: kapnak egy utolsó esélyt a butatévék
-
2022. szeptember 23.
A Vodafone mobilhálózata a legmegbízhatóbb
-
2013. január 4.
Matolcsy: csúszhat a pénztárgépek bekötése az adóhivatalhoz
-
2012. március 19.
Vetélytársat kapott a Google
-
2015. április 15.
Atyaég! Kitört a negyedik ipari forradalom