Magyarországon az online apróhirdetés megjelenése és előretörése a nemzetközi trendeknek megfelelően, de némi fáziskéséssel ment végbe. Az online apróhirdetési piac kétharmadát vertikális szegmenseket lefedő, adott területre fókuszáló oldalak sajátították ki, az általános kínálatú apróhirdetési portálok térnyerésére csak az elmúlt három évben került sor. Az eNET–BCE napokban közzétett kutatása arra is rámutatott, hogy a vegyes kínálatú oldalak térnyerésével a felhasználók tömegesen váltottak az ingyenes és lényegesen egyszerűbb használatot biztosító apróhirdetési oldalakra. Ezt támasztja alá a Medián által elvégzett kutatás is, amely szerint az online apróhirdetési oldalak legnagyobb előnye az aukciós oldalakkal szemben (az internetezők 54 százaléka szerint) az ingyenességük. Fontos tényező az is, hogy ezeken az oldalakon egyszerűbbek a tranzakciók (vásárlás, hirdetésfeladás), ezt a kutatás során megkérdezettek 33 százaléka emelte ki. Az internetes apróhirdetési oldalak előnyei között említette az internetezők 29 százaléka, hogy regisztráció nélkül lehet vásárolni.
És még ez is...
-
2016. május 31.
Kiderült, hogy milyen webshopokat szeretünk
-
2013. március 3.
FreeSoft: mégsem válságálló az it-ipar
-
2015. május 27.
Bloggal növelnék a turisztikai bevételeket Sárváron
-
2020. december 13.
Már megint a Magyar Telekom nyert
-
2015. október 27.
Nagyon rákészül a karácsonyra az Extreme Digital
-
2015. július 22.
Elindult a babapo webáruház