Az idei digitális témahéthez 636 intézmény csatlakozott

Már 636 intézmény csatlakozott az idei, harmadik alkalommal meghirdetett digitális témahéthez, amelynek célja a fiatalok felkészítése a digitális világra, az online információk közötti válogatásra, azok strukturált keresésére, saját megoldások keresésére és megosztására – hangzott el az április 9. és 13. között tartandó eseményt beharangozó sajtótájékoztatón. Hoppál Péter, az Emberi Erőforrások Minisztériumának kultúráért felelős államtitkára arról beszélt, a kormányzati cél az, hogy minél nagyobb mennyiségű kulturális tartalom jusson el a felhasználókhoz. Emlékeztetett arra, egy kormánydöntés azt tűzte ki célul, hogy 2021-re a teljes múzeumi, könyv- és levéltári dokumentumállomány fele elérhető legyen digitálisan.

Deutsch Tamás, a Digitális Jólét Programért felelős miniszterelnöki biztos azt emelte ki: javában zajlik a hazai oktatási rendszer digitális átalakítása, a témahét így egyszerre alkalmas az elmúlt évek eredményeinek bemutatására és arra, hogy további lendületet adjon a folyamatnak, ezernél több iskolában százezernél több diáknak mutatva be, hogyan működik majd három-öt év múlva a hazai köznevelési rendszer. „El fogjuk azt érni, hogy három-öt esztendőn belül Európa legjobb, legizgalmasabb, legérdekesebb, legkomolyabb színvonallal bíró digitális oktatási rendszerei közé fog lépni a magyar oktatási rendszer” – jelentette ki a miniszterelnöki biztos. Mint mondta, a programban részt vevő intézményeknek azt kell vállalniuk, hogy több napon keresztül, több tantárgy oktatása során legalább napi öt órában alkalmaznak digitális eszközöket és módszereket, az ajánlás szerint úgy, hogy az több évfolyamot érintsen.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Már nem olyan népszerű az ingyenes házhozszállítás

sze márc 14 , 2018
ShareTweetPinShareMára már alig akad olyan online áruház, amely ne alkalmazna valamilyen vásárlást ösztönző eszközt. A webáruházak döntő többsége továbbra is árengedményekkel és ingyenes házhozszállítással buzdítja látogatóit vásárlásra, habár utóbbi vesztett népszerűségéből. A tavalyi évben az árengedményeknek, kuponoknak, csomagajánlatoknak és a törzsvásárlói kedvezményeknek nőtt a népszerűsége a webáruházak körében – derül […]

És még ez is...