Az idei CeBIT-en 21 magyar cég mutatkozik be

Az idei hannoveri CeBIT kiállításon 21 magyar cég mutatkozik be, Magyarország a jövőben partnerországa szeretne lenni Európa legnagyobb digitális szakkiállításának — közölte a Design Terminál (DT) az MTI-vel.

A magyar pavilon kreatív koncepcióját kidolgozó társaság szerint a sikeres megjelenés befektetőket hozhat a tudás- és technológiaigényes iparágakba, segítheti a magyar cégek nemzetközi terjeszkedését és erősítheti a magyar-német gazdasági kapcsolatokat. Hozzátették, hogy a magyar kiállítókat állami cégek intézmények és civil szervezetek, magyar és külföldi tulajdonú vállalatok összefogása segíti. A különleges magyar megjelenést a Digitális Jólét Program koordinálja, a kiállítótér koncepcióját a riói olimpián fölállított Magyar Ház alkotói dolgozták ki – írták. A DT tájékoztatása szerint a 400 négyzetméteres magyar pavilon – nevének megfelelően („Hungary – Home for Innovation”) – a jövő mindennapjainak magyar fejlesztéseit egy elképzelt otthon tereiben mutatja be, ahol a látogatók működés közben próbálhatják ki azokat.

A kiállító cégek többek között az interaktív vásárlás, adatfeldolgozás, készpénzmentes fizetési rendszer, útvonaltervezés, autóflotta-kezelés, innovatív világítás, ipari formatervezés terén kínálnak megoldásokat, de bemutatják többek között a Mercedes Magyarországon gyártott CLA-modelljét vagy a 35 milliárd forintból megépülő, önvezető autók számára is alkalmas zalaegerszegi tesztpályát is. A magyar pavilon gyerekszobájában oktatási és játékos bemutatók lesznek, a konyhában automatizált otthoni sörfőzést, a nappaliban pedig elektronikus könyvkiadást kínáló startup cégek kapnak helyet – mondta a kreatív koncepciót kidolgozó csapat vezetője. Vaskó Renáta hozzátette, hogy az egyik kiállítónak köszönhetően erre a célra kialakított chatbot (beszélgető robot) segíti a látogatókat a magyar pavilonban.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Tíz lépés, amitől csodás lesz a weboldalad III.

hét márc 13 , 2017
Az Invitel nemrégiben online felmérést indított, amelyben a hazai kisvállalatok internet-használati szokásait vizsgálta. A kutatás eredményei többek között arra is rámutattak, hogy a több mint 1500 megkérdezett kisvállalkozás majdnem fele nem rendelkezik saját céges weboldallal. Összegyűjtöttünk tíz olyan tippet, amelyek segítségünkre lehetnek új honlap indításakor vagy a meglévő megújításakor. Interakció […]

És még ez is...