Az Extreme Digital bevezeti a Black Fridayt

aruhazAz online vásárlás népszerűsítése érdekében Magyarországon először az Extreme Digital vezeti be a tengerentúlon már ismert és nagy sikert aratott Black Friday napot. Az Extreme Digital célja (Azon kívül, hogy növelje bevételeit. A -szerk- megj.) a Black Friday bevezetésével az, hogy olyan felhasználók számára is vonzóvá tegye az internetes vásárlást, akik korábban még sohasem, vagy csak nagyon ritkán éltek ezzel a lehetőséggel. Ennek érdekében a cég amellett, hogy hatalmas, 20, 30, sőt 70 százalékos kedvezményeket kínál körülbelül 300-350 termékére, a szállítást is ingyenessé teszi november 21-én pénteken, a Black Friday magyarországi debütálásának napján.

„Számításunk szerint a mobileszközök, azaz az okostelefonok, táblagépek és notebookok lehetnek mind a Black Friday, mind a karácsonyi szezon legnagyobb slágerei. Azonban emellett megjelentek olyan, korábban gyakorlatilag nem létező termékek is, amelyek népszerűsége szélsebesen nő. Ezek közül az olyan, mobilalkalmazásokkal kompatibilis okos eszközök előretörése várható leginkább, amilyen például az okos mérleg vagy hangszóró. A titkos favoritom pedig a selfie-mániát meglovagoló selfie-állvány, amellyel sokkal jobb önarcképek készíthetők‟– mondta el Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Karácsonyi készülődés: tippek az Inviteltől II.

csü nov 13 , 2014
ShareTweetPinShareAz ünnepi hangulat otthonunkban kezdődik A karácsonyi hangulat megteremtéséhez elengedhetetlen, hogy lakásunkat is díszbe öltöztessük az olyan apróbb részletektől kezdve, mint a téli mintás szalvéta vagy terítő, az égősoron át a talán legfontosabbnak nevezhető asztal- és karácsonyfadíszig. A különböző életmódcsatornákon, például az Invitel kínálatában sok településen elérhető Spektrum Home, TLC […]

És még ez is...