Az átlag magyar időmilliomos: napi 86 perce van Facebookozni

facebook-mobilÁtlagosan napi 86 percet tölt a Facebookon az átlagos magyar felhasználó. Hétköznap pár perccel rövidebb, hétvégén valamivel hosszabb ez az idő – tudható meg a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesülete (MTE) által megrendelt, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa által finanszírozott kutatás összegzéséből. Az MTE közlése szerint a legintenzívebb felhasználók körében felülreprezentáltak a nők, az alacsonyabb iskolai végzettségűek és a 30 év alattiak. Az aktív felhasználók négyötöde mindennap, nyolc százalékuk hetente egyszer lép fel az oldalra, és minél gyakoribb látogató valaki, annál valószínűbb, hogy okostelefonon lép be a közösségi oldalra.

A Facebook-csúcsidő munkaidő utánra, az esti órákra tehető, ekkor is többen lépnek be az oldalra számítógépről, mint mobileszközről. A válaszadók 46 százaléka nyilatkozott úgy, hogy van olyan portál, amelyet csak Facebookon keresztül követ, 58 százalék pedig többnyire a közösségi oldalon nézi az anyagokat, és csak ritkán látogatja magát a portált vagy blogot. A közösségi oldalt 100-ból 49-en használják kommunikációra, 43-an szórakozásra, 40-en tájékozódásra. A legnépszerűbb bejegyzések között 66 százalék a vicces tartalmakat említette, a zenét 55, a tudományos-technikai közléseket 45 százalék jelölte meg.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Excel-barát monitor az LG-től

csü febr 18 , 2016
ShareTweetPinShareAz idei CES-en bemutatott legújabb LG–monitorok közül az ívelt, 34 colos, 21:9 képarányú, UltraWide 34UC98 modell már Magyarországon is kapható. Ez a CES 2016 szakkiállításon innovációs díjat nyert monitor bruttó 299 ezer forintos ajánlott fogyasztói áron érhető el, a szintén újdonságnak számító, 34 colos, 21:9-es 34UM68 modell pedig 149 ezer […]
monitor

És még ez is...