Az Amazon a világ legértékesebb márkája

A tavalyi harmadik helyről az élre ugrott az Amazon a világ legértékesebb márkáinak a listáján. A Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat “Brandz Top 100” felmérése szerint az Amazon értéke 302,1 milliárd dollárról 315,5 milliárd dollárra nőtt. A második legértékesebb márka továbbra is az Apple, 309,5 milliárd dollárral. A tavalyi első helyezett Google idén a harmadik helyre csúszott vissza, 309 milliárd dolláros márkaértékkel. A lista további hét helyezettje a Microsoft (251,24 milliárd dollár), a Visa (177,91 milliárd dollár), a Facebook (158,96 milliárd dollár), az Alibaba (131,2 milliárd dollár), a Tencent (130,86 milliárd dollár), McDonald’s (130,36 milliárd dollár) és az AT&T (108,37 milliárd dollár). A százas listán 15 kínai cég szerepel. A listán szereplő száz márkának az összesített értéke hét százalékkal 4700 milliárd dollárra nőtt. A Brandz Top 100 tanulmány 2006 óta készül, azóta a száz vezető márka értéke 226 százalékkal nőtt, 2006-ban 1400 milliárd dollár volt.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.