Nagy szeletet kíván kihasítani magának a Marriott szállodalánc a kínai turizmusból az Alibaba internetes kiskereskedelmi portállal kialakított együttműködéssel. A Marriott szállodalánc bejelentette, hogy közös vállalatot hozott létre a kínai Alibaba kiskereskedelmi portállal szállodai foglalások bonyolítására az Alibaba online utazási iroda szolgáltatása, a Fliggy révén. Az együttműködés az Alibaba teljes kínai ügyfélbázisa számára elérhetővé tette a Marriott tulajdonában lévő szállodaláncok, egyebek között a JW Marriott, a Ritz-Carlton, a Renaissance és az Autograph Collection szolgáltatásait. A kínai turisták a Fliggy portálján foglalhatnak szobát a Marriott szállodákban és az Alibaba online fizetési rendszerével, az Alipay szolgáltatással egyenlíthetik ki a számlát. A Marriott részvénye három és fél százalékkal erősödött a hírre.
Next Post
Upssz: az MNB szerint adathalászok vetették ki a hálójukat a bankok ügyfeleire
pén aug 11 , 2017
És még ez is...
-
2015. július 11.
Parkolás: a többség mobiltelefonnal fizet
-
2013. február 15.
Barcelónába készül az ITware
-
2016. május 11.
Még csak a vállalatok harmada használ IoT megoldást
-
2016. június 8.
Végre kiderült, hogy kik voltak tavaly a legjobbak
-
2013. február 12.
BTel: 862 milliós kötvénykibocsátás