A Rex Kutyaotthon Alapítvány a Microsoft Dynamics CRM rendszer segítségével modernizálta nyilvántartását. Az alapvetően értékesítést szolgáló eszköz az alapítvány igényeihez szabva javítja a szervezet hatékonyságát, csökkenti a költségeket és szavatolja, hogy minden állatról naprakész és pontos információ álljon rendelkezésre, ami nem csak a gondozásukat, örökbeadásukat és sorsuk nyomon követését könnyíti meg nagy mértékben, hanem az alapítvány működésének átláthatóságát is elősegíti. „A rendszer bevezetésétől a hatékonyság növekedése, az adminisztrációra fordított idő csökkenése és így az állatokkal tölthető idő növekedése mellett legalább tíz százalékos költségcsökkenést és ugyanilyen arányú bevétel növekedést is várunk” – mondta össze Haba Gábor, az alapítvány marketing és kommunikációs vezetője.
És még ez is...
-
2012. szeptember 9.
A Bónusz Brigád két éves diadalmenete
-
2020. június 16.
Új céginformációs üzleti szolgáltatást vezet be a Vodafone
-
2020. február 13.
Visszavág a Huawei: szabadalmi pert indít a Verizon ellen
-
2020. március 1.
Antal, Barna és Berki összehangoltan járnak el
-
2014. március 11.
Számítógéppiac: tovább nőtt a tabletek részaránya
-
2012. május 11.
Újabb elbocsátások a Nokia komáromi távozása miatt